Należy stworzyć pierwsze broń i teraz możemy dodać efekt:
INSTANCE ItMw_firesword (C_Item) { name = "Ognisty miecz";
mainflag = ITEM_KAT_NF; flags = ITEM_SWD; material = MAT_METAL;
value = Value_firesword;
damageTotal = Damage_firesword; damagetype = DAM_FIRE; <--typ ataku (podpalenie) range = RANGE_firesword; cond_atr[2] = ATR_STRENGTH; cond_value[2] = Condition_firesword; visual = "ItMw_037_1h_sword_long_02.3DS";
wear = WEAR_EFFECT; <--tutaj dodajemy takie coś effect = "SPELLFX_firearmor"; <-- rodzaj efekt (ognista zbroja)
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal; TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2]; TEXT[4] = NAME_OneHanded; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; }; // *****************************************************
Efektów jest bardzo dużo! Ale można je samemu odkryć. Wystarczy troszkę poszukać w skryptach lub obejrzeć ten film :D http://www.youtube.com/watch?v=K5pe7nvP … PL&index=2 Są też rożne rodzaje ataku takie jak: DAM_Fire , DAM_Magic, DAM_EDGE DAM_Fly DAM_Barriere DAM_Point
|