Rutyna - to czynności wykonywane przez NPC Rutynę dodajemy między tymi linijkami: FUNC VOID Rtn_Start_269 () rutyn może być więcej ale to opisze w innym tutku { TA_Stand_Guarding (08,00,21,00,"OC_EBR_STAND_THRONE_01"); TA_Stand_Guarding (21,00,08,00,"OC_EBR_FLOOR_02"); }; Jak widzimy na począdku mamy coś takiego:
FUNC VOID Rtn_Start_269 () Start- to nazwa rutyny (pierwsza rutyna musi nazywać się start) _269 -ID postaci
Później widzimy coś takiego: TA_Stand_Guarding <-- czynność wykonywana przez NPC (08,00,21,00,"OC_EBR_STAND_THRONE_01"); <-- czas wykonywania czynności i miejsce wykonywania czynności
Błąd porządkujących: FUNC VOID Rtn_Start_269 () { TA_Stand_Guarding (01,00,24,00,"OC_EBR_STAND_THRONE_01"); <-- taki zapis jest zły (możecie to sprawdzić i *znaleźć skrypt w którym jest coś takiego) };
Wszystkich rutyn jest bardzo dużo i nie będę ich tutaj dawał najlepiej znaleźć postać w skryptach która jakąś czynność wykonuje. I skopiować do swojej tą czynność. Żeby stworzyć rutynę musimy: TA_Stand_Guarding <-- podać czynność (08,00,21,00,<-- czas wykonywania"OC_EBR_STAND_THRONE_01<-- miejsce wykonywania (weapond) ");
|