Miki - 2009-04-03 18:41:26

Rutyna - to czynności wykonywane przez NPC
Rutynę dodajemy między tymi linijkami:
FUNC VOID Rtn_Start_269 () rutyn może być więcej ale to opisze w innym tutku
{   
    TA_Stand_Guarding        (08,00,21,00,"OC_EBR_STAND_THRONE_01");
    TA_Stand_Guarding        (21,00,08,00,"OC_EBR_FLOOR_02");
};
Jak widzimy na począdku mamy coś takiego:

FUNC VOID Rtn_Start_269 ()
Start- to nazwa rutyny (pierwsza rutyna musi nazywać się start)
_269 -ID postaci

Później widzimy coś takiego:
    TA_Stand_Guarding    <-- czynność wykonywana przez NPC    (08,00,21,00,"OC_EBR_STAND_THRONE_01"); <-- czas wykonywania czynności i miejsce wykonywania czynności

Błąd porządkujących:
FUNC VOID Rtn_Start_269 ()
{   
    TA_Stand_Guarding        (01,00,24,00,"OC_EBR_STAND_THRONE_01");  <-- taki zapis jest zły (możecie to sprawdzić i *znaleźć skrypt w którym jest coś takiego)
};

Wszystkich rutyn jest bardzo dużo i nie będę ich tutaj dawał najlepiej znaleźć postać w skryptach która jakąś czynność wykonuje. I skopiować do swojej tą czynność.
Żeby stworzyć rutynę musimy:
    TA_Stand_Guarding    <-- podać czynność    (08,00,21,00,<-- czas wykonywania"OC_EBR_STAND_THRONE_01<-- miejsce wykonywania (weapond) ");

www.bionicle-club.pun.pl www.eternalwinners.pun.pl www.grabskiego.pun.pl www.extreme-klan.pun.pl www.mocna-nuta.pun.pl